Carnaval Cadiz - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Demi Kapitein - WaarBenJij.nu Carnaval Cadiz - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Demi Kapitein - WaarBenJij.nu

Carnaval Cadiz

Blijf op de hoogte en volg Demi

12 Maart 2014 | Spanje, Málaga

Hee allemaal,

Waar was ik gebleven… oh ja shoppen voor een carnavals outfit! Nou dat heb ik gedaan hoor, samen met de groep zijn we erop uit gegaan om een leuke outfit te scoren. Uiteindelijk zijn we thuis gekomen met onwijs gave outfits. Jill, Esther, Maiju en ik zouden namelijk als ‘Zorra’s’ gaan (de vrouwelijke versie van Zorro). Ik was helemaal blij met me outfit, aangezien ik als klein meisje helemaal gek was van Zorro. (Ik was dan Zorro en ik dwong mijn moeder om ‘Zorro’s meisje’ te spelen, hahaha!!) Maar je snapt natuurlijk wel dat Zorro nog steeds een klein beetje mijn held is! Een betere outfit voor mijn allereerste carnaval had ik niet kunnen verzinnen.

Oh, Zorra was heel grappig verzonnen, maar dat woord gebruiken we maar niet meer. Het betekend namelijk iets niet aardigs……

Zaterdag was het dan zover! Om vier uur ’s middags zou de bus vertrekken naar Cádiz. De meiden en ik hadden ons in onze outfits gehesen, inclusief masker, hoed en een prachtige vuilniszak als cape! Ook de jongens zagen er prachtig uit. Jorrit was als Mexicaan en Victor was opzoek naar Pocahontas in zijn indianen pak. Typisch Nederlands als we zijn, stonden we met ze allen om vier uur bij die bus. Maar ja, we zijn in Spanje. Het werd al snel half vijf voordat we de bus in mochten. Dat betekend niet dat we ook meteen weg gingen. Oh nee, dat duurt ook nog zo’n half uur. Maar ach, niks mag de pret bederven. Iedereen is nog een beetje rustig, maar met alle meegenomen lekkere drankjes moet dat snel opgelost zijn toch?! En natuurlijk gebeurde dat. De busreis heen was super gezellig, iedereen was aan het zingen, tot nu toe geslaagd zou je zeggen!

En toen waren we in Cádiz.. Was het leuk? Nou geen idee eigenlijk... De hele groep moest verzamelen op een plein... Het plein was volgepakt met mensen die verkleed waren! Wij dachten dat dit een soort meetingsplein was en dat we hierna door zouden lopen naar het echte leuke feest.. Dit ging alleen helaas niet door. Het plein was het feest! Esther heeft ook nog heel aardig gevraagd of er nog een muziekje bij zou komen kijken, maar ook dat was teveel gevraagd. 'Dit is een soort groot batallon (huisfeestje)'. Geen muziek dus..

Oke, dan moeten we er zelf maar een feestje van maken... En dus ben ik met Esther, Jorrit, Meike, Christa, Jill, Victor, Maiju, een verschrikkelijke Engelsman en Wendel opzoek gegaan naar een club! Na een (***) eind lopen, hebben we de club gevonden! Waarschijnlijk waren wij niet de enige die het 'pleinfeest' niet helemaal begrepen, want voor de club stond een gigantische rij! Geen zin om te wachten (het was namelijk heel erg koud buiten), dus maar weer door. Een andere club, dat was het plan. Oh en die club vonden we… het was er heel rustig en de mensen die er waren, waren onwijs vreemd. De jongens waren daar verkleed als meiden en de meiden verkleed als jongens (Ja ik weet dat het carnaval was en dat dit misschien onderdeel was van de outfit), maar iedereen in deze club was zo verkleed en de manier waarop ze deden was ook vreemd. (Later dachten we dat het misschien wel een gay-club was.. haha). Maar goed, ook niet ons ding! We zijn weer terug gaan lopen naar het plein. Oh had ik al gemeld dat het heel koud was? Het was heel koud dus! Ik had me de carnaval toch iets anders voorgesteld.. Maar evengoed heb ik een leuke avond gehad hoor, de groep is gewoon onwijs leuk!

Die zondag heb ik niets anders gedaan dan slapen! En afgelopen maandag ben ik begonnen aan mijn vierde week op stage. Dat betekend gewoon dat ik na deze week al een maand(!!!!) in Málaga ben! De tijd gaat zo snel! En er zijn nog zoveel dingen die ik hier graag zou willen doen. Leuke feestjes bezoeken;), Ik wil heel graag nog een keer naar Sevilla en misschien ga ik zelfs wel een weekendje naar Madrid, maar toch zou ik heel graag ook een keer naar Marokko willen! Dus wie weet kan ik dit ook allemaal nog gaan doen!

Vanavond ga ik bowlen met iedereen, oh ja dat doen ze hier ook;)
En ik hou jullie op de hoogte! Tot snel, dikke XXXXX

  • 14 Maart 2014 - 10:40

    Muriel:

    Heeeee dee!

    Superleuk verslagje!! Kan niet wachten om jou kant ol te komen!!

    Xxxxxxx

Tags: Cádiz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Demi

Hoi allemaal, Ik ben Demi Kapitein en al 21 jaar woon ik in een klein stadje in de buurt van Alkmaar. Tot nu eigenlijk... Afgelopen februari ben ik naar Zuid Spanje vertrokken om daar een half jaar stage te gaan lopen, de taal te leren en nieuwe mensen te ontmoeten. Ik studeer Media Informatie en Communicatie en op het moment loop ik stage bij een Spaanse talen school, waar ik de marketing en de communicatie doe. Tot nu toe vermaak ik me prima!!

Actief sinds 04 Maart 2014
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 3784

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 12 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: