Tijd geleden - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Demi Kapitein - WaarBenJij.nu Tijd geleden - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Demi Kapitein - WaarBenJij.nu

Tijd geleden

Blijf op de hoogte en volg Demi

24 Maart 2014 | Spanje, Málaga

Ben ik weer!!

Tijdje geleden alweer, maar ik heb de afgelopen weken niet echt schokkende dingen meegemaakt. ik had vorige week wel een heerlijk weekje.

Nou ja, schokkend niet, grappig wel!! Ik weet niet of ik jullie al had verteld over onze huisgenoot?! Naast mijn super leuke Nederlandse huisgenoten, hebben we er nog één. Een Fransman… En ik ben in me leven nog nooit zoiets verschrikkelijks tegengekomen. Hij stinkt, hij praat niet, hij heeft de meest vreemde eetgewoontes en hij maakt niets schoon en hij helpt niet met opruimen. Kortom, ik haat hem!! Haha, maar dat neemt niet weg dat wij af en toe heel hard om hem kunnen lachen (uitlachen in dit geval). Over zijn eetgewoontes bijvoorbeeld, elke dag opnieuw bakt hij frietjes in een pannetje… soms bakt hij er een halve tortilla bij, de andere dagen aardappels. Dit doet hij om 6 uur en dan nog eens om 9 uur. Of hij haalt pizza. Lekker gezond zou je zeggen, maar hij vind het prima! Hij gaat de dag erna toch weer sporten zegt hij dan! Haha..

Maar goed, waarom ik begonnen ben met dit verhaal, is nog grappiger! Esther en ik waren uit donderdagavond, we waren keurig op tijd thuis, rond een uur of half 4 namelijk al, we hadden alleen misschien een klein borreltje teveel op.. We hadden nog honger, dus hebben we in de keuken zitten eten en zijn daarna naar bed gegaan. Rond een uur of 5 schrok ik wakker van een gigantische klap. En daarna iemand die de hele tijd op de bel aan het drukken was. Ik kwaad natuurlijk, want die stomme Fransman is zijn sleutel vergeten en durft mij ook nog wakker te maken. Dus ik had besloten om hem lekker buiten te laten staan. Dit ging alleen een half uur door en hij stopte niet meer, dus ik kon niet meer slapen..

Ik scheldend in het Engels de gang op, want wie dacht hij wel niet wie hij was!!!! Bij de deur aankomend zag ik dat de klip erop zat vanbinnen uit, hij kon er dus echt niet in en het was niet zijn schuld. Hahaha, maar ik was nog steeds boos, want hij had mijn nachtrust verstoord! Hij was ook boos op mij denk ik, want ook hij was dingen aan het roepen, waar ik niets van begreep.

Net als ik, kan Esther zich echt niet herinneren dat we de klip erop hebben gedaan. We hebben het er nog niet over gehad met onze vriendelijke vriend, want hij was het weekend weg.. (heerlijk trouwens, geen stank in huis en geen vieze afwas)!! Maar goed, vanavond gaan wij is even een woordjes met hem spreken, want als het zo doorgaat dan moet hij opzoek naar een ander kamertjes…

Ik ben nog aan het bedenken of ik me moet verontschuldigen voor het buitensluiten.. maar ik ben bang dat ik het niet uit me mond krijg. Het blijft een loser en hij verdiende het om een keertje buiten te blijven!

Het uitgaan was trouwens erg leuk! en van het weekend heb ik heerlijk van het zonnetje genoten en heb ik met Majiu gegeten in de haven. Het is daar erg mooi, toeristisch, maar mooi!

Nu nog een dagje aan het werk, en woensdag kan ik Joyce van het vliegveld halen en gaan we even lekker een weekje genieten!! Super veel zin in!!:) OH en Ik krijg nu net te horen dat wij misschien zaterdag mee mogen naar Sevilla!! Hoe gaaf zou dat zijn!!

Hasta luego!! Muchos besos!

  • 25 Maart 2014 - 18:08

    Moniek:

    Hoi De,
    Dus die Fransen worden het niet begrijp ik.
    Je klinkt erg enthousiast, geniet ervan en tot horens

  • 18 April 2014 - 07:57

    Annette:

    Hai Demi,
    Nou ik lees het al, meer verhalen over uitgaan dan over werk, dat doe je goed.
    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt, het springt van het scherm af.
    Misschien moeten jullie allemaal eens bij de fransman verschijnen met een knijper op je neus,
    wie weet levert dat wat op.
    Nou meis, geniet lekker en ik volg je op de voet.
    Dikken kussen van een oude tante.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Demi

Hoi allemaal, Ik ben Demi Kapitein en al 21 jaar woon ik in een klein stadje in de buurt van Alkmaar. Tot nu eigenlijk... Afgelopen februari ben ik naar Zuid Spanje vertrokken om daar een half jaar stage te gaan lopen, de taal te leren en nieuwe mensen te ontmoeten. Ik studeer Media Informatie en Communicatie en op het moment loop ik stage bij een Spaanse talen school, waar ik de marketing en de communicatie doe. Tot nu toe vermaak ik me prima!!

Actief sinds 04 Maart 2014
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 3787

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 12 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: