Mijn eerste reis - Reisverslagen van Demi Kapitein - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Demi Kapitein - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Vanaf Februari dit jaar loop ik stage bij een bedrijf in het zuiden van Spanje. Ik loop stage op de marketing afdeling. Daarnaast hoop ik hier heel veel leuke mensen te ontmoeten!!!!

Recente Reisverslagen:

23 April 2014

Bezoekjes!!

24 Maart 2014

Tijd geleden

12 Maart 2014

Carnaval Cadiz

04 Maart 2014

De eerste keer
Demi

Hoi allemaal, Ik ben Demi Kapitein en al 21 jaar woon ik in een klein stadje in de buurt van Alkmaar. Tot nu eigenlijk... Afgelopen februari ben ik naar Zuid Spanje vertrokken om daar een half jaar stage te gaan lopen, de taal te leren en nieuwe mensen te ontmoeten. Ik studeer Media Informatie en Communicatie en op het moment loop ik stage bij een Spaanse talen school, waar ik de marketing en de communicatie doe. Tot nu toe vermaak ik me prima!!

Actief sinds 04 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3792

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 12 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: